nybygget

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av nybygget - 4 mars 2013 22:00

ja jag säger bara.. ÄNTLIGEN börjar de se ut som vi vill... grejer börjar hamna på plats åså.. :)
tänkte dela med mig lite av vårat badrum.. hur det blev med nya toaletten osv.
Kalasbra tycker vi... såklart! ;)
 
         FÖRE:
Lite halv dålig bild då man inte ser allt men aja, de får duga :)
 
EFTER:
 
 
ska bara upp en spegel över kommodon sen så är vi rätt så färdiga med badrummet :)

Av nybygget - 4 mars 2013 09:00

shoppingen i fredes resultera i INTE så lite saker... de vart så mycket grejer att vi va tvugna å öppna upp en kartong på ikea å plocka in grejerna lösa.. haha usch de e bra pinsamt asså.
tur att vi kom ut därifrån strax innan stängning så de va knappt några bilar på parkeringen :)
shoppa... ja de e vi duktiga på, haha.. men nu så tror jag vi är nöjda en stund iaf.. höhö
 
men i vilket fall så börjar de iaf likna ett hem nu.. efter att ha vart själv i helgen så fick jag undan en heeel del grejer
å så kom golvet fram (!!)... skönt!
nu när ett av projekten är klara så kan vi äntligen få upp lite saker på väggen..
sen kan jag förhoppningsvis börja visa er lite bilder igen :)
 
i veckan kommer sotaren å besiktar kaminen.. äntligen.. ska bli så mysigt att få börja elda.
sen kommer tvkillarna på onsdag... yeey!! tv äntligen..
men som jag sagt till sambon.. hade vi haft både tv å internet i helgen hade de troligen inte sett såhär fint ut hemma nu.. haha.. jag e nämligen en sån som lätt hamnar framför nånting skoj på tv ;)
 
(internet dröjde ytterligare några dagar tydligen.. bolaget måste "öppna upp" först, men troligen idag)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards