nybygget

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av nybygget - 28 februari 2013 11:00

idag är det den sista februari... dvs lämna nycklarna till lghen osv.
fy fan så skönt!
tack mamma som vart en klippa och städat ur den medans vi har jobbat ♥
 
Nu kan man koncentrera sig på huset ist, betydligt roligare :)
Även fast jag mest får krupp när jag kommer innanför dörren.. såå mycke grejer över allt.. haha
Vad hade man trott lixom?!
De får ta den tid de tar helt enkelt.. vi har ju lite andra projekt på gång som gör att vi inte riktigt kan färdigställa just precis nu.
Men i helgen jobbar sambon så då kan jag gå och plocka de som går att fixa nu så man får undan lite iaf.
 
Annars var vi och hämta ett torkskåp igår hos syrran, helt nytt som stått i deras garage och tagit plats, de va så glada av att bli av med det så... så nu får det stå och ta plats och göra mer nytta hos oss ist :)
Tack syster (som för övrigt är i thailand å bränner sig) usch! ;)
 
Förkylningen håller i sig.. jäkla skit säger jag bara, lessnat enormt på de!
Men men de e bara att bita ihop och låta de ebba ut... alla är ju sjuka nu känns det som och de går bara runt runt..
Så de e väl inte så konstigt att man är sjuk igen en månad efter influensan.... Suck!!

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards