nybygget

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av nybygget - 24 februari 2013 21:45

Är dåligt men jag har inte glömt bort er.. lovar!
Det är bara så mycket som ska fixas hela tiden så jag hinner inte riktigt med, det är som inte gjort över en dag att tömma en fyra på 90kvm å samtidigt försöka få i ordning i huset så det är bovänligt i all röra... men jag tror att ni har förståelse för de.. :)
Allt går iaf som planerat och för varje dag som går så känner jag bara mer å mer hur "rätt" detta är.. och bara de är underbart i sig :)
Det är fortfarande en heeeel del grejer överallt men samtidigt man kan ju inte jobba ihjäl sig.. de får ta den tid de tar helt enkelt även fast jag e den som vill få undan allt direkt helst...
bilder finns men otroligt puligt via mobilen så de orkar jag inte just nu... ska anstränga mig bättre vid ett annat tillfälle så ska jag visa er några gobitar.
Nu blir det till att lägga sig breve sambon å kolla film. Sen sova, jobb i morron igen... helgerna går alldeles för fort. Suck ;)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards