nybygget

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av nybygget - 11 februari 2013 15:30

Godkänd slutbesiktning, jippikayeeey :)
 
­°°°
Lite småfix som fixades och småsaker som ska fixas framöver
De kommer man troligen inte ifrån..
men huvudsaken är att det vart godkänt :)
Nu hoppas vi kommunen säger desamma i morgon.

Av nybygget - 11 februari 2013 08:00

Idag är det dax för slutbesiktning..

Shit säger jag, lite nervig e man ju allt.. får se hur bra man kommer kunna koncentrera sig på jobbet idag ;)
Nämligen sambon som får sköta den biten då han är ledig.
Jag hoppas allt ser ok ut och att vi kan börja flytta in prylar på onsdag eller tisda kväll... för våran lgh ser ut som "hej kom och hjälp mig" just nu... Bästa mamma och jag röjde järnet i går.. hela övervåningen är nästan tom. Bara lite möbler kvar typ.
Allt står nu nere i vardagsrummet ist.. hua.. haha.. kaos
Men förhoppningsvis så behöver vi inte bo i det så mycke längre till. :)
Ni kan väl hålla lite tummar idag om ni känner för de :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards