nybygget

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av nybygget - 7 februari 2013 15:00

Tänkte visa kaminen vi beställde för ett tag sen... mycke nöjd.
Vi (eller ska jag behöva säga jag?! haha) älskar moderna drag, raka linjer, enkelhet och stilrenhet.
Ni kanske kan förstå det när ni ser denna :)
Får se när den kommer hem och blir installerad då det troligen var leveranstid på den..
(nej, säljaren hade inte full koll då det var nå special special när vi beställde) :D
 
Bild: Mariebergs Kakelugnsmakeri.se

Av nybygget - 7 februari 2013 07:45

Jag vet inte om det bara är jag som är otroligt seg gällande detta och att det här är nånting alla använder när de flyttar?! :D

Men min bror tipsa mig om att använda "golvunderlägg" ist för tidningspapper när man ska packa grejer i kartonger..
Fick med mig lite från dom och ja jag håller ju helt klart me.. hur bra som helst ju jämfört med papper som bara går sönder och inte alls håller stötarna mellan porslinet borta, behövs bara lite packtape oxå för att hålla ihop de.
Så jag för helt enkelt tipset vidare. :)
 
Sveriges stora möbel jätte säljer sånt och man får en hel rulle (L:15m B:1m) för 89kr.
"NIVÅ golvunderlägg"
Annars finns det på alla slags butiker som säljer golv, priserna kan ju då ist variera.
 
Lycka till med packandet & flyttandet :)
 
 
Bild: ikea.se

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards