nybygget

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av nybygget - 23 oktober 2012 18:15

...Biotopstigen
 
Åhh va ner nyss bara för 10283 gången bara för att kolla lite och nu var gatan asfalterad, inte helt klart lite på sidorna kvar. Va ner tidigare oxå och då höll dom på att lägga på Ängsvägen men trodde aldrig att dom skulle hinna me VÅR gata oxå idag. Körde in bilen ca 6-7 m på gatan, stannade och hoppade ur. Skorna fastna nästan i asfalten böjde mig ner och kände att den va fortfarande het :) 
Så jag Joakim Alexander Eriksson var den första som fick äran att köra in bilen på färdiga gatan Biotopstigen.
När jag skulle åka hem få fick jag se en sak som jag saknat tidigare. Stannade igen och tog denna bild..
 
 
Sen pratade jag med Persson igår och han lämnade då beskedet att han inte skulle ha tid att göra grävjobbet på vår tomt, inte just nu iaf.
Men han hade en polare som hade tid. Pratade med honom idag och så fort allt med asfalteringen är klar så kommer han me sin grävare och börjar. UNDERBART säger jag. så förhoppningsvis så börjas det redan den här veckan:) Han hade dessutom en del fyllningsmassa låg så vi kanske kan spara in nån krona där oxå.
 
Nu ska jag bara gå och hålla en extra tumme att säljaren ringer och meddelar att vi får vår tidiga julklapp som det tidigare inlägget berättade.
 
Over and out 

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards