nybygget

Alla inlägg den 10 september 2012

Av nybygget - 10 september 2012 20:45

här står de lite still.... ja, nu oxå.
kommunen lovade bygglovspappren innan v.42 de känns ju bra
sambon har vart riktigt flitig och ritat för egen maskin nytt garage som ska in på detaljplanen
åkt runt det senaste och kollat in olika utseenden.. har kommit fram till nåt riktigt bra tror vi :)
och han har vart så otroligt generös så han har ritat in en plats för mig att hålla på med alla dessa ideer jag har i huvudet :) ♥
annars drömmer man som vanligt om inredning dagarna i enda...
Vi har börjat kolla på en ny soffa.. för den ska bytas ut så e de bara :)
lutar åt en KARLSTAD inspirerad sådan... älskar de raka linjerna.. snyggt och enkelt. precis som de ska va.
sen den gråa färgen gillar jag oxå...men vi får se vart vi hamnar :)
 
bild: ikea.se

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards