nybygget

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av nybygget - 29 augusti 2012 09:30

jaha.. va ett tag sen jag (vi) skrev här.. så ni kanske vill ha lite uppdatering?! :)
Fast helt ärligt.. SÅ himla mycke är det inte som har hänt faktiskt
nybyggnadskartan är skickad till säljaren, han har i sin tur skickat upp den till älvsbyhus för bearbetning, de ansöker om bygglov osv.
beställt en offert på markarbete men fler därtill ska beställas.
säljaren skulle återkomma när allt de med bygglov osv var klart.. men medans så kan vi inte göra så mycket.. utan bara att vänta, och vänta lite till... och lite till ändå..
man får ju inte ha bråttom ;)
 
jag har iaf köpt mig ett fint block nu och stämplar som jag nu kan skriva ner alla ideer som pluppar upp i huvudet.
även köpt hem ljusslingan jag blogga om tidigare.. den perfekta trådkorgen har jag inte hittat än, men de kommer.
 
så här rullar dagarna på som vanligt helt enkelt :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards