nybygget

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av nybygget - 12 juli 2012 20:00

Sambon är en social jäkel med stor bekantskapskrets :)
Och ibland så måste man ju dra nytta av det, right? sagt och gjort såklart.
 
Några av dessa människor bor då i ett älvsbyhus (som så många fler) och det är skillnad från att se huset på bild och att få se och känna på ett fysiskt sådant.
I helgen som var så åkte jag och sambon över till några bekanta och klämde och kände lite på ett Ägir...
Jag är så glad att vi valde ett enplanshus, så mycket smidigare allt blir på engång.
Vi kolla lite hur det löst det med kaminen, vart den var placerad osv. ´Vad de kan rekomendera att göra och att inte göra. Ja de va riktigt givande faktiskt.
Nåt vi måste slänga med i beställningen är att vi ska ha större fönster i vardagsrummet. Det är ett måste :)
 
Tror det kommer bli sååå jäkla bra och jag vill bara ännu mer nu :) De här med att bygga hus är verkligen min dröm
Minns när jag var liten så satt jag och rita planlösningar osv, i vart enda kollegeblock kunde man finna ett. :)
 
Ah man kan verkligen drömma sig iväg i det här, men jag älskar't.
Nu blir det till att ladda inför "sommar med ernst", han ger mig så mycke inspiration. En skål med popcorn skulle inte sitta fel heller :) Vi ses i köket!

Tidigare månad - Senare månad

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards