nybygget

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av nybygget - 4 juli 2012 16:30

Varje ledig stund i mitt lilla huvud så går jag och funderar på vårat framtida hem, ja självklart handlar de om inredning, vad annars?! ;)
och i helgen så fick jag syn på en dröm tavla.. köpte den ju såklart aldrig vilket jag ångrar nu då den tavlan kommer pryda en av köksväggarna och inte överdrivet enkel att hitta.
Så nu är det bara till att sitta på google och leta upp inköpsställen på hemma plan ist.
 
 
 
handlar såklart om olle eksell's kända ögon kakao tavla :)

Av nybygget - 4 juli 2012 15:30

ja idag ringde banken och meddela att tomten nu är betald så nu kan vi börja peta på den utan att känna att man går på andras ägor och petar :)
rishögen skulle troligen försvinna i slutet av juli alt. början av augusti.
troligen kommer man se på tomten med andra ögon då :)
sen fick vi även reda på vad vår framtida adress blir och självklart ska de vara lite fint, hör här vänner - biotopstigen
inte illa va?! haha men de kommer pryda vår husvägg så fint.

Tidigare månad - Senare månad

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards